Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij Zamknij

Informacje

Harmonogram odbioru odpadów z terenu gminy Grzmiąca na rok 2021

Harmonogram obowiązuje od 01.07.2021 do 31.12.2021

Zasady korzystania z kompleksu boisk sportowych „Moje Boisko – Orlik 2012” w okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2

Każda osoba korzystająca z kompleksu boisk obowiązana jest do zapoznania się z niniejszymi zasadami:

  1.  Kompleks boisk będzie dostępny od dnia 16.03.2021 r. do dnia 30.03.2021 r., w godzinach:
    • wtorek-piątek od 15:00 do 18:30
    • sobota od 15:00 do 18:30
  2. Korzystanie z obiektu dla grup zorganizowanych jest możliwe po uprzednim zgłoszeniu:
    1. telefonicznie u animatora sportu pod numerem telefonu: 728-558-264;
    2. osobiście na Orliku.

W celu zapewnienia bezpieczeństwa:

  1. weryfikacji liczby osób uczestniczących w zajęciach sportowych i korzystających z obiektu sportowego lub sprzętu sportowego,
  2. dezynfekcji szatni i węzłów sanitarnych,
  3. zapewnienia osobom uczestniczącym w zajęciach sportowych, korzystającym z obiektu sportowego lub ze sprzętu sportowego środki do dezynfekcji rąk i sprzętu sportowego,
  4. dezynfekcji urządzenia i sprzętu sportowego po każdym użyciu i każdej grupie korzystających,
  5. zapewnienia 15-minutowych odstępów między wchodzącymi i wychodzącymi uczestnikami zajęć sportowych, wydarzeń sportowych lub korzystających z obiektu sportowego, lub sprzętu sportowego, lub w inny sposób ograniczenia kontaktu pomiędzy tymi osobami,
  6. na korcie tenisowym może przebywać w tym samym czasie nie więcej niż 5 osób z niego korzystających.

Przed zajęciami i po zajęciach uczestnicy są zobowiązani do dezynfekcji rąk.

Autor: Ramona Wójcicka

Banery/Logo