Informuję, że Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej uruchomił nabór wniosków na udzielenie dofinansowania w formie dotacji na zadanie z zakresu usuwania wyrobów azbestowych z budynków stanowiących własność osób fizycznych i prawnych.
Osoby zainteresowane uzyskaniem dofinansowania proszone są o zgłoszenie tego faktu w Urzędzie Gminy Grzmiąca wraz z kopią dokumentów potwierdzających dokonanie w Starostwie Powiatowym w Szczecinku zgłoszenia o przystąpieniu do robót budowlanych, w nieprzekraczalnym terminie do 07 czerwca 2021r.
Ponadto informuję, że w roku bieżącym dofinansowanie ze strony Funduszu będzie wynosiło do 70 % kosztów kwalifikowanych tj.:
- maksymalna stawka łączna za demontaż, transport, unieszkodliwianie – 490,00 zł za Mg,
- maksymalna stawka łączna za transport, unieszkodliwianie – 280,00 zł za Mg
Po uzyskaniu przez Gminę Grzmiąca dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na usuwanie wyrobów zawierających azbest zgłaszający będzie zobowiązany do pokrycia różnicy wynikającej z kwoty dofinansowania z Funduszu a kwoty zaoferowanej przez wykonawcę robót w drodze zapytania ofertowego.
Wszystkich informacji w sprawie można uzyskać bezpośrednio w Urzędzie Gminy Grzmiąca pok. 110, telefonicznie pod nr 94 37 36810, e-mail: gmina@grzmiaca.org.pl
Wójt Gminy Grzmiąca
Patryk Makowski