Struktura organizacyjna Urzędu Gminy Grzmiąca
Zarządzeniem Nr 55/2019 z dnia 30 września 2019 roku Wójt Gminy Grzmiąca wprowadził zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Grzmiąca
ORGANIZACJA URZĘDU
- W skład Urzędu wchodzą następujące referaty i samodzielne stanowiska pracy oznaczone
odpowiednio symbolami:- Referat Finansów:
- stanowisko ds. wymiaru podatków,
- stanowisko ds. księgowości budżetowej – 2 stanowiska pracy,
- stanowisko ds. księgowości podatkowej,
- stanowisko ds. windykacji i egzekucji,
- stanowisko ds. kadr i płac,
- Urząd Stanu Cywilnego:
- Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego – wykonujący jednocześnie zadania z zakresu obsługi Rady Gminy i oświaty,
- Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego – wykonujący jednocześnie zadania z zakresu USC, ewidencji ludności i dowodów osobistych,
- Samodzielne stanowiska pracy:
- ds. działalności gospodarczej, promocji i rozwoju gminy oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- ds. gospodarki odpadami,
- ds. gospodarki nieruchomościami,
- ds. budownictwa i zagospodarowania przestrzennego,
- ds. ochrony środowiska i drogownictwa,
- ds. zamówień publicznych oraz zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i ochrony przeciwpożarowej,
- ds. kancelaryjnych,
- ds. organizacyjnych i profilaktyki p/alkoholowej,
- ds. administrowania systemem informatycznym.
- Referat Finansów:
- W Urzędzie tworzy się stanowiska pomocnicze:
- sekretarka,
- pomoc administracyjna,
- kierowca,
- pracownik gospodarczy,
- sprzątaczka.
- Ponadto w Urzędzie działa Pion Informacji Niejawnych.
- Schemat organizacyjny Urzędu określa załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, który dostępny jest na Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grzmiąca: http://bip.grzmiaca.org.pl/index.php?id=12976